Responsabilități

  • Emiterea facturilor și a altor documente comerciale (avize, note de comandă, bonuri) în conformitate cu comenzile primite și politicile companiei;
  • Verificarea corectitudinii datelor (cantități, prețuri, termene de livrare) înainte de emiterea documentelor;
  • Înregistrarea și arhivarea documentelor emise în sistemul intern și/sau ERP;
  • Preluarea și procesarea comenzilor clienților;
  • Comunicarea cu clienții pentru clarificări privind comenzi, facturi sau termene de livrare;
  • Colaborarea cu departamentele interne (vânzări, logistică, producție) pentru confirmarea disponibilității produselor;
  • Pregătirea rapoartelor periodice de facturare și vânzări pentru management;
  • Identificarea și raportarea eventualelor erori sau neconformități în procesul de facturare;

 

intro image

Cerințe

  • Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic;
  • Experiență în facturare și gestionarea comenzilor constituie avantaj;
  • Cunoștințe operare PC și programe de facturare / ERP/ Microsoft Excel și Word;
  • Excelente abilitati de comunicare, organizare si atenție la detalii;
  • Abilități de comunicare și orientare spre client;

Beneficii

  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
  • Pachet salarial atractiv;
  • Program luni-vineri 08:00 – 17:00;
  • Bonuri de masă;
  • Prime de sărbători;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și promovare;

Formular aplicare

Incarca aici fisierul tau! You can upload up to 1 files.