Responsabilități
- Emiterea facturilor și a altor documente comerciale (avize, note de comandă, bonuri) în conformitate cu comenzile primite și politicile companiei;
- Verificarea corectitudinii datelor (cantități, prețuri, termene de livrare) înainte de emiterea documentelor;
- Înregistrarea și arhivarea documentelor emise în sistemul intern și/sau ERP;
- Preluarea și procesarea comenzilor clienților;
- Comunicarea cu clienții pentru clarificări privind comenzi, facturi sau termene de livrare;
- Colaborarea cu departamentele interne (vânzări, logistică, producție) pentru confirmarea disponibilității produselor;
- Pregătirea rapoartelor periodice de facturare și vânzări pentru management;
- Identificarea și raportarea eventualelor erori sau neconformități în procesul de facturare;
Cerințe
- Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic;
- Experiență în facturare și gestionarea comenzilor constituie avantaj;
- Cunoștințe operare PC și programe de facturare / ERP/ Microsoft Excel și Word;
- Excelente abilitati de comunicare, organizare si atenție la detalii;
- Abilități de comunicare și orientare spre client;
Beneficii
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Pachet salarial atractiv;
- Program luni-vineri 08:00 – 17:00;
- Bonuri de masă;
- Prime de sărbători;
- Oportunități de dezvoltare profesională și promovare;
